några bilder som glömdes bort


road henrik? ;)

haha fyllo

eric 18 år (Y)

mölköms fölk


Jag och sofie tryckte i oss en hel kartong biopopcorn till filmen förut.. och när jag tittade på klockan så insåg jag att vi hade ätit popcorn non stop i 45 minuter... HAHAH bra jobbat! Beck levande begravd var jävligt bra faktiskt, tyckte om tvisterna och att det var lite mer skvätt scener i filmen.

Men nu ska jag packa.. imorgon kl 8 drar vi visst till göteborg bestämde pappa förut. så hotell en natt imorgon alltså :) spontant och kul!  så hörs vi nog inte förens på tisdag igen.

ha det <3


Kommentarer
Postat av: Emilalicia

Perfect work!

2011-10-06 @ 09:43:28
URL: http://emilalicia.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0