LEDIG!

Om jag blev klar med arbetet innan dagen var slut så skulle jag få betalt tom torsdag.. gissa vem som var klar innan lunch? ; ) najs

Så nu är man en fridens kvinna igen, med ledigheten framför mig!

försöker bli av med den där skarpa linjen...hah


var iväg och köpte en daim strut förut som jag smaskade på i solen..
Men har inte legat ute och njutit av solen på ett tag så imorgon ska jag till bomstad. MEN

så kommer sandra med ett annat erbjudande. nämligen göra lite PR för tempel imorgon istället på ett lite annorlundare sätt kanske:p hahah så nu står jag mellan två saker.. åhhhhhhh

tyvärr kan jag ju inte vara med på måndag på partyt så det suger ju också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0