brudar brudar brudar

Efter ex antal ärenden runt om i stan så var vi redo för kvällens start. och vi tog oss till slut till förfesten också!



gjorde iordning en drink till sofie! men groggvirket var slut, så vi improviserade med bobbs päron/melon saft, kaktuslime cidre, bacardi razz och några jordgubbar sjukt nog smakade den dret gött och ingen spritkänning.. (Y)

fixx

emma

gooo go

:)

pupplisa

pupplisa 2 ;)

gött med rea!

på g.

haha klantigaste igår var väl att glömma plånboken hos sofie? med legitimation,pengar osv.. jajemen (titta vad jag hitta på scenen) men det löste sig fint och jag fick tom några drinkar med mig in : )

uppdate
: kom på nu! att jag stoppade ner plånboken i systemkassen, alltså hade jag med den ändå! HAHAHA jissess kasssssssss

dansade gärnet med brudarna tills nästan stängning, vi ville ju inte stå i kö till kebaben så vi sprang i förväg! MAAAAT, satt jävligt fint innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0