söndag sista dagen i veckan..

Idag vaknade jag sent.. halv 3! men så är det om man går och lägger sig vid 5 tiden 8-) Har iaf varit iväg och sett på innebandy när bingen spelade, sedan drog vi hit och satte på en film.
Kom nyss hem från träningen nu och jag vet att jag MÅSTE plugga ikväll så det där måstet får jag ta tag i. 



lite positivt från hallvärmländskan.

Mixen blev riktigt bra

 

eller vad sägs om 12 poäng av 12 möjliga eller imponernade 9-1 i målskillnad.

Försvarsspelet kändes tryggt rakt igenom, vi släppte inte till speciellt många chanser och om det blev någon fanns Lovisa som en trygg sista utpost.

Anfallsspelet innehöll mycket bollinnehav precis som vi i Qbik vill. vi hade en bra rörelse och många spelare var ofta spelbara på kropp eller yta. Vi hade en del riktigt bra spelvändningar som ofta resulterade i målchans. Vi skapade många målchanser och en hel del av dessa resulterade i mål. Vi fick även beröm av en del ledare för att vi spelade en fyndig och rolig fotboll.

Slutligen vill vi ledare ge samtliga spelare en eloge för en mycket bra turnering.
A-lagsspelarna skall ha extra credit för att de kom med en positiv attityd och pushade våra yngre tjejer. Division 4 o 5 tjejerna skall crediteras extra för att de vågade kliva fram och ta för sig på ett riktigt bra sätt.

                     behövde lite positivt nu.. mycket som är på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0