qbik:)

sorry inte uppdaterat idag just för att jag har spelat fotboll från 8 imorse! (Y) det gillar vi. Cupen gick bättre denna gången tror jag... roligare var det iaf! :D och vi tog oss till en b-final då vi förlorade på ett mål i sista sekunderna på sudden.. surt. vi spelade inte som vi skulle men det var en rolig cup och ändå bra ; )  Är ganska slut i kroppen nu efter alla matcher!

Fått i mig kebabtallrik, och nu blir det jacuzzi bad såhär innan skolan drar igång och allt... kommer bli tufft att lägga sig i tid ikväll!   igår satt vi uppe med monopol spel,film&snacks till 3 på natten.. ops.
har träningsvärk i magen från gårdagskvällen! haha simon simon säger jag bara ;D


får nog ta en ny bild med qbik snart..;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0