cupcupcup .. kladd

TACK äntligen funkar blogg.se !

Har varit gaaanska upptagen idag, i kristinehamn med hallvärmländskan.. vi vann alla 4 matcherna känns jävligt gött och just därför ska det firas ikväll.. party

Klantiga jag skulle få i mig en youghurt på vägen hem, splash så fick jag massvis i ansiktet.. sedan kikar jag lite åt sidan och börjar känna mig ännu kletigare i ansiktet, ja då har jag istället hällt ut halva skiten över mig.. hade en stooooooooor klick över hela vinterjackan och inte förens jag försökt sörpla i mig allt så kläcker pappa att han har papper.. tack du gubbe HAHA japp klant vare.. nu fick jag byta jacka det ser ut som att de har hänt en viss olycka över hela framsidan    inte youghurt då ;)

Sminkat mig- väntar på maten - dunkar musik och tar snart buss till norre där kvällen börjar, eller föresten jag startar i förväg! hänger på papps och robban i deras ölrace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0