säffle cup

Som ni vet har jag varit på cup hela dagen.
Det var inte så rockigt att ge sig iväg mot säffle i detta SKIT väder, för skit väder är vad det är rent ut sagt, snön ska ju ändå smälta bort! usch

Resultatet vart ju sådär
men vi åkte dit för att i första hand ha kul och spela ihop oss. kvartsfinal och sen tog det stopp så 5a av 16 är ju okej.

På vägen hem stannade vi till vid godispalatset! nu ger jag mig ut i snön igen:( tvingad att gå hem till lillanka ska vara hos henne ikväll. blir mys bara är rätt sliten idag

HAHAHAHHHA rotade runt i godispåsen och vad får man syn på.. såg nu att jag hade köpt en godis fitta haha med klitoris och allt!  lösfitta i plockgodis, ja det var att något nytt..



                                                haha humor det...


mumma, tar med mig detta och börjar vandra till gruvlyckan:/ .. btw:älskar min digitalkamera, bra skärpa som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0