Kryssning

KRYSSNING Stockholm-Riga

Nääära
Vi åkte vid 1 och båten skulle gå 5.
När vi hade kommit till Väse fick vi vända för då hade Peter glömt sitt pass.
Men den situationen löstes ganska bra ändå med tanke på den bilen vi åkte.. när vi hade 6mil kvar till Stockholm stad stannade vi till för en kiss paus. Då låg vi bra till i schemat men tack vare Stockholms trafiken blev vi fast i bilköer i 40 minuter!!! och vi var vid kajen 5minuter i 5!!!! det var ett rödljus till så hade vi inte hunnit med kryssningen vill jag lova.. har aldrig sprungit med sådan panik och hastighet med packning förut... " 30 seconds to the gates close"  ropades när vi sprang mot båten.. Vi var sist in och då var det verkligen tack vare att Marcus höll båten åt oss.. annars hade vi missat allt. HAHA ganska surt


Sofie ber för att vi ska hinna..



första kvällen!
 
Detta är dom Sipsen (chipsen) som fanns på färjan.. men jag förstår inte hur dom lyckades missa att ha i huvudingrediensen POTATIS??? GODA CHIPS..................

Morgonpigga? nja, men övertrötta : )

Anton tog fönster platsen ;)

" jag ska testa att lägga mig i fosterställning på tvn jag väger ju typ 40kg bara" knak! så sprack tvn i mitten.. hahah man ser sprickan på bilden


LOOVELY.

Hahah ganska kul; )

Laserturken gör KAOS med Anton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0