Första dagen i veckan

Glömde säga att tshirt tävlingen avslutas 20 December! =)

Idag var det kort skoldag med ett uselt luciatåg.. haha jisses, falsksång,felsång,kort show? ingen energi.. Men cred till dom som ställer upp och till den stackaren som stod för falsksången och felsjungning.. det var roande iaf :)

Efter lite lussebullar och pepparkakor i skolan fick vi sluta för dagen 11. då tog jag en powerwalk till gymmet ca2,5km bra uppvärmning då kan man köra igång direkt.. men jisses vad kallt det var den lilla biten! Blev iaf ett mage/bröst pass som gick bra =) Körlektion då jag även bokade teori/uppkörning men la de längre fram med tanke på att jag inte läst något på teorin knappt! tänkte köra igång med det intensivare nu så man kan ta det där jävla körkortet någon gång!

förövrigt idag har jag:
Övningskört, käkat pizza, kollat på julklappar med pappa, solat, pluggat och nu dusch sen sängen :)

Nya tröjan! SVIN MYSIG!


Kommentarer
Postat av: Jeppelily

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-02-25 @ 13:46:26
URL: http://jeppelily.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0