Dagen i bilder


mina 2 apor

Sotat längst in, kopparbrun i mitten och grönblå längst ut.. med en shimmer högst upp. BRA KAMERA BTW

snygging


Pene persson ;)

gos

mys julia

Fritzl källaren!

Efter skolan drog vi hem till Desirées lilla källarvåning och medans dom högg in i alkoholen och partajjandet så tog jag mig en cola! : )
  Vi beställde käk från onlinepizza och myste till det med lite tjejsnack och musik.
När dom åkte till Glada Ankan för party så åkte jag hem, måste packa lite och göra iordning inför imorgon då jag drar iväg på 100% PARTY 48h KRYSSNING.
 efter den åker jag och Sofie direkt till Globen för Julmiddag!
hemma i Karlstad på söndagskvällen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0