Bitterfittan

Ja det var nog jag ikväll..

tänkte att eftersom det är sista chansen att hänga med mina fina vänner idag innan allt julstök så offrar jag kropp och själ. Följde med dom ut till Glada Ankan.. och jag var nog den argaste ankan på stället. Sprängande huvudvärk heeeeeeeela kvällen.. pimplade vatten, orkade inte öppna käften inte ett smile och ah trött på människor fulla odrägliga ungdomar som inte vet hur man ska bete sig på en KROG. var rent utsagt en grinkärring..men sent in på natten fick jag mig en redbull och då jävlar åkte smil banden upp lite iaf.. sjuk,trött,huvudvärk men jag var där iaf =) hah........... imorgon ska jag upp och jobba kl 10. eller ja Idag blir det ju.. nu kryper jag ner under täckena goosigt! hoppas den här huvudvärken är borta tills imorgon bitti : ) Kram på er nattugglor!

Kommentarer
Postat av: VH

konstigt.. min huvudvärk är mycket värre idag. hahaha

2010-12-23 @ 11:18:59
URL: http://vhallberg.blogg.se/
Postat av: svar

haha inte så konstigt! ; ) min är borta!

2010-12-23 @ 11:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0