OJ pappa ger mig verkligen utmaningar..

 från att ens ha kört bil ca 3 gånger så får jag testa att köra i trafiken..
var väl inte tusen bilar som jag mötte på den tidpunkten men att ta det steget var ju skönt,
 och idag fick jag köra till grums?? och tillbaka sen till maxi!

snacka om rakt på!!
men jag utvecklas och lär mig snabbt så jag antar att det går bra för mig med körningen eftersom jag endast suttit och kört bil 6 gånger. och klarat av detta fint : )
CRED till mig själv!

utöver övningskörningen har jag lagat ugnspannkaka, städat, handlat mat och tränat i 1½ h på fotbollsplanen =)


                     
Imorgon ska jag och amanda ut och promenera vid 11 tiden och ta en gemensam frukost sen:)
 och vid lunchtid ska jag till banken
och på eftermiddagen ska jag till körskolan och sen till mina fina kompisar ♥
kanske blåbärs plockning i skogen och blåbärspaj lät som en fin idé så det tycker jag vi kör på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0