SJUKT BRA RESA!



Bussresorna var nästan bäst! haha haft så sjukt roligt med stilbrudarna denna helg.
Jobbade några timmar på fredagen och alla var jätte nöjda, vi fick så mycket bra kritik från kunderna! våran lärare anna är en ängel! så vi ska göra allt för att få åka 7-9 maj igen.

Vi hade all inclusive och fick äta stora buffeer och vin/öl ingick.. vi unnade oss kan jag lova!
Överraskningen var massage men vi var så jävla trötta efter jobbet då så vi gick upp på rummet och började festa istället! Hahha

Dansade och drack drinkar in till 4 på morgonen.. var liiite tufft att stiga upp och börja jobba på lördagen då kan jag lova!
usch, och så var det mycket vågor då så hela båten gungade fram och tillbaka.. alla blev illamående vet inte om det var båtens fel eller alkoholen.. men det blev några timmars sömn i hytten iaf.

Sen drack vi och sjöng på vägen hem till karlstad : )
och gjorde något stopp på donken, jag och lina fortsatte festen hemma vid 2 tiden.. men vid 3 så slängde vi in handduken och la oss!


Kommentarer
Postat av: pö

Det låter som en underbart rolig resa! Hoppas att det blir en vända i maj också så jag får vara med och uppleva det också:)

2010-04-18 @ 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0