söndagar är det nya

Köpte pälsjackan, den fanns kvar! ♥

 Ibland önskar man att måndagen byttes bort mot en till söndag. För jag tycker söndagar är ganska mysiga..
Alltid god middag på kvällen,
en sväng till affären för en gottepåse!
en bra hyrfilm
några roliga vänner och
dusch&förberedelser inför en ny vecka.

 Min söndag igår såg ungefär ut som jag precis förklarade.    ÄLSKADE Klaraviksgrillen med amanda&malin där vi tryckte en stor kebabtallrik
och dom är inte snåla vill jag säga, jag orkade 2/3 och malin lämnade också mat men Amanda däremot är ju helt sjuk..
hon åt upp allt då menar jag verkligen allt, sen tog hon min och slickade rent och även malins var som nydiskad! och då var hon inte ens mätt!
hahahha
Hur är det möjligt ställde vi oss frågan..
och eftersom vi var 3 tjejer som fick mat som skulle räcka för en vecka
så smög vi ut därifrån och skämdes över att det verkligen var länsat på tallrikarna. hööh

sen hyrde vi I taket lyser stjärnorna... allt annat var uthyrt;( älskar iaf icas nya grej! 19kr för en toppenfilm(Y)
lite grönt fick följa med hem också.. inte rätt grönt dock


Kommentarer
Postat av: eljn

det var bra gröna grejer tyckte jag :D

2009-09-30 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0