det går överstyr när killar tar över sminket

molkomfolkhögskola.. ungdomarna hade inga gränser alls!
.. trodde det skulle bli en lektion i smink
slutade med vampyrer med blod.. rynkor,vitt hår , halva ansiktet svart andra halvan vit.. då menar jag rubbet.. läpparna,ögonbryn,fransar,HÅR name it.

Fick även se gula öron, en transa, sverigemålade läppar ah ni förstår nog hur de såg ut.. FÖRJÄVLIGT på ren Svenska! men förjävla roligt var det med allt spexande också..killar som aldrig rört en ögonskugga innan kladdade som aldrig förr, haha

Vågar inte gissa hur morgondagen kommer sluta alltså. Då ska vi ge oss in på sår,blåmärken,ärr osv.. haha kommer se ut som massmord där inne men det är skoj! (Y) diggar min praktikplats det gör jag ju iaf..


Nu ska pappa med mig och handla. måste ju ha mat i kylen nu när jag inte bor hemma för tillfället:) tack linnsan för att du låter mig låna din lägenhet, du är GULD<3 kommer ha en mysig hemmakväll om man kan säga "hemmakväll" ;)   pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0