STLYLING

Syrran ska ut ikväll, så jag fick i uppdrag att sminka henne. här är resultatet.. kom ihåg att färgerna blir mycket ljusare här än i verkligheten.

Körde iaf på svart som underlag till det hela och sen körde jag över med olika blåa nyanser.. och en highlight närmast ögonbrynen.. Har även glitter på fransarna och ett ljusrosa läppglans, med en mörkare läpp penna runt om.
Ja vi ska inte gå in detaljerikt denna gången. det blir längre fram:) 

Kom ihåg att om man gör något mer dramatiskt i sminkningen* så kan makeupen lyftas genom att göra något extra med hårstylingen. På bilden ovan så ser ni innan jag har vågat håret och sen efter när jag har vågat det. Sminket får ett väldigt stort lyft tack vare att vågorna ger det mer liv. Det blir en bättre helhet =)

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

skitsnyggt bruden! :D

2009-10-28 @ 20:58:20
URL: http://eelfstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vågigt :)

2009-11-01 @ 16:05:45
URL: http://josshee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0