sover hela dagarna..



 

VAKNADE FÖR 15 MINUTER SEDAN.  har ångest för at jag har sovit bort hela dagen nu!. usch men antagligen så ville min kropp ha lite sömn=)
 Danmark-Sverige igår sög! men vårat lag vann iaf på lekarna. tex, försöka öppna en dumle med vantar/halsduk och bestick den kunde vi(Y)
sen var de typ gurka överflyttning, land&stad osv.. vinsten var en kokos tvål :) HAHA 
drack bara en cider på hela kvällen och fick sedan skjuts hem i god tid.


 nu ska det bli god söndagsmiddag sen ska jag ta mig en tripp till the candyshop.

Det blir Söndags mys ♥                                                                             

                                                          btw. någon idiot raderade alla bilder från torsby 
                                                              så får tjuva av någon annan med kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0