gammal och go, grattis farmor 70 år:D

kom precis små busungar hit, för bus eller godis :) sött.. kommer ihåg när man själv var liten och gick runt och frös för att få lite godis i påsen! kunde ju lika gärna gå till affären. hah smartare när man blir äldre ;)

bakfyllan kryper på mer och mer.. och man blir ALLTID bakis när man ska träffa släkten, varför??
aja, farmor är världens goaste kärring, driver omkring i slitna långkallingar, har inga tider alls äter när hon blir hungrig sover när hon är trött(Y) och lever livet varje dag. 

Så ska jag bli när jag blir gammal.. jag ska sitta och röka vattenpipa och glo på tv dag in och dag ut också...
softa gärnet det är ju det man har tid för när man blir gammal! Grattis farmor Rosie på 70års dagen:) (Y) hoppas jag är så pigg så jag får i mig 3rätterna som det bjuds på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0