looking into the future..

sen när ska det vara mysigt att gå på toa? haha hemma hos oss är det numera hemtrevligt iaf:)

Kom precis hem från "kebaberian" amanda slängde sig över matbordet till malins tallrik och högg gaffeln i den sista gurkan som malin hade sparat till sist* haha

i början fick dom en varsin av mina.. gurka lovers?
HAHA amanda tuggade i sig den fort iaf med ett hånflin på läpparna

Amanda: "Jag hade planerat länge att ta den,eftersom jag visste att du skulle spara den till slutet" mohaha

Malin: "Hade vi varit hemma nu så hade jag fått ett utbrott på dig!!!"

Det kommer in två tanter som är väninnor. "det vanliga tack"

Malin: det där är vi om några år det! haha Det vanliga..
dom tog precis samma som vi tar! kebabtallrik med mellansås(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0