kommer man någonsin mogna till?

Tog taxin vid 8 till herrhagen med steffi&oskar, det var ganska många där och trevligt folk också.

men kändes lite konstigt att vara på en sådan injudningsfest. Är inte van att åka hem till en familj* och partajja. men det var ju inga konstigheter även fast de flesta var mellan 20-30 : ) föräldrar kan också;) HAHAH

Åkte hem tidigt ändå, bra var nog det. Behöver extra mycket vila för att locka ut alla virus som befinner sig i min lilla kropp-   

bilderna från min "steg för steg sminkning" 8-) hahah


körde på en kopparfärgad ögonskugga idag.. blandat med en ljusare,svartsotad och vit.
nu syns ju inte detta så bra på bilden dels för att ljuset är rött..




mina nya jeans (tights känns de som) så jävla sköna och glänser som skinn;) snyggt med dragkedjan nedtill också(Y) toppade detta med min nya partyklänning som jag bärde som topp! smarta drag..    Natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0