damn girl!



Vi tog även en lunch på stan på W♥k kitchen idag.
testade att sminka syrran förut, bilderna gör det inte rättvist, har svart,mettalicblå,isvit med shimmer och mettalicljusblå. hon passade i det ;) inte ofta man ser henne i smink.

sminket är egentligen 3 gånger så mörkt än var det ser ut




Om inte 5 gng så mörkare blått i verkligheten.. här ser det ju grått ut :( får inte fram den roliga effekten av klara färger! får önska mig en systemkamera så jag kan göra mina sminkningar rättvisa. =)

hoppas på utgång(y) NATHALIE hör av dig! :D

/ ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: smileana

fint smink!!!ha ett kul lov du med, för 2 gången...!!!!

2009-10-24 @ 22:05:14
URL: http://smileana.blogg.se/
Postat av: maja

sv: jag färgade mitt hår med 20 från viva, den blev riktigt kall måste jag säga! men om ditt hår blir rödsvart så kanske du ska gå på en blåsvart för att neutralisera det röda nästa gång :)

2009-10-25 @ 11:42:18
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0