clementinskal doftar mumma

sitter här nu sprängröd i fejjan och fryser (frossa).  Sprang på precis 20 min idag också! är både + -
Ska börja äta mer grönsaker, frukt har jag ju redan bättrat mig med, älskar fruktsallad,ananas och det bästa med vintern, clementinerna!   

                   sånt här ligger utspritt över hela huset..




ARGHHHH, har blivit lurad av klockan i köket minst 5 gånger efter att man skulle dra tillbaka den! känner hela tiden att tiden går fort.. 6 tänkte jag, oj ska hinna äta och duscha innan hockeyn börjar.. kommer in till datorn och ser att den bara är 5!
NEJ nu ska jag dra tillbaka den i köket också så att tiden är densamma i alla rum! tröttnat på att ligga timmen före hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0