en vanlig måndag


Drygt i skolan.. går dit i mörker kommer hem i mörker. vi lever i mörker helt enkelt!

Det var ganska kul att höra vad killarna hade skrivit på svenskan  uppg: (att skriva som tjejer gör) de hade jävligt fel, det var prada väskor, daH, omg, sex hit och dit.. fattar inte? har dom inte förstått något om hur vi tjejer fungerar än? aja  det kommer förhoppningsvis med tiden. 

Idag är ännu ett prov avslutat! och jag ser inte fram emot 14,15,16 december då har jag nationella matte,samhällsprov,roman redovisning och psykologiprov (Y) FYFAAAAN! njuter så länge jag kan

Har hängt tvätt blivit mycket hemmasysslor på senaste, gillas heller inte.. men nu kommer victoria hit och myser med mig iaf, blir inget gymmande för mig idag. mina ben är som två TEGELSTENAR ordagrant, kan inte gå normalt! pax max för sängen nu;) Pusssssis


Kommentarer
Postat av: Eljn

Vad fin du är gumman!!!

2009-11-23 @ 21:47:30
Postat av: Hasse

Fin fin du är!

2009-11-28 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0