sommaren nalkas

Letar efter en bikini men får vänta tills jacob kan följa med och ge mig råd :) så svårt att hitta någon som man tycker om.. och storlekarna på bikinis stör jag mig fruktansvärt mycket på! om man ska ha en större kup storlek så passar den inte runt om, och jag förstår mig inte på den lilla kupstorleken heller.. en 40a normalt känns som en 36a ungefär.. stackars de tjejer som har en rejäl hylla.. vart fan köper ni bikini?





Nu har jag bråttom, ska hinna sätta på mig träningskläder, packa väska osv och ge mig av ner till västerstrand för ett skönt träningspass! Sen tar jag bussen till min man.

Kommentarer
Postat av: elin

på change :D 50 % nu dessutom ;)

2009-05-18 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0