:D

uppdatering från helgen.

Lördags kom steffi hit, så vi tittade på melodifestivalen och den nya filmen seven pounds, som var jätte bra! alla filmer med will smith är ett säkert kort ;P
jag tog en segis söndag iaf, bara degade hela dagen, spelade kort tittade på film och åkte och köpte lite godis. Testade den nya magnum glassen som kommer ätas mycket i sommar (a) SVIN GOD

Skoldagen idag så skulle vi "rätta till" en makeup som vi hittade i tidningar och modemagasin, och så fick vi reda på att en känd makeup artist ska komma och arbeta med oss på torsdag! ser fram emot det :) Hon sminkade senast Lilli och Sussi i melodifestivalen.

När jag kom hem idag så var jag sleten och hungrig så jag ställde mig och stekte bacon och sen vilade jag tills hockeyn började. Jacob,emil och victoria kom och gjorde sällskap. Tittade på matchen och spelade en omgång 500.

Nu har jag nyss duschat och ska krypa ner i sängen  godnatt



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0