solsken :D

Hade inte allt för mycket att göra i skolan idag iaf, men vi skulle lägga en makeup och man fick välja om man antingen skulle göra en sminkning som förminskade ögonen eller förstorade. Eftersom man brukar göra förstoring så gjorde jag en förminskning (: Och det blev verkligen jätte bra! 
Sen fick vi reda på vårat resultat av manuset och jag sminkade ju sofia som en soldat.
fick MVG på det! WIOOOO trodde jag verkligen inte så jag har varit på ett toppen humör idag! :)

Jag elin,tina,malin,dessire och elin drog till stan och köpte oss baguetter & tog en fika efter skolan :) Vi var alla vrålhungriga med tanke på att det var fisk i skolan, så det satt fint :D och nu ska jag göra lite uppgifter här vid datorn och sen vill jag ge mig ut på en promenix!    Ha en bra dag =)
 
Testade dust it som jag köpte och tro det eller ej, det sitter kvar lite än! men produkten höll vad den lovade Volym!


Kommentarer
Postat av: J U L I A

grattis till MVG:t! :D

2009-03-04 @ 18:11:22
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0