solsolsol:D

Vårsol idag igen :) Dags att ta fram skinnjackan nu tycker jag! 

I skolan var det full fart, vi tog en 20 minuters promenad i solen det första vi gjorde och sen satt vi och disskuterade massa. Sedan tyckte jenny att vi skulle sträcka på oss, så då blev det gympa i en ring haha :) men det satt fint!
Vi var iväg på Ungföretagsverksamhet idag också och tittade på alla möjliga grejer som de ställde ut, lite halvtrist enligt min åsikt men säkert skoj för dom som ställer upp = )  efter min lilla skoldag så la jag mig i sängen och läste i min bok!? Hahah , inte jag för fem öre.. men det var faktist riktigt avkopplande, somnade till ett litet tag också innan amanda kom och peppade mig att ta cykeln in till stan. Så vi cyklade in för en shopping runda och en fika. Testade en helt otroligt fin klänning! (L)






Imorgon så ska jag på en modevisning på blue moon, hoppas på en trevlig kväll! :)

puss

Kommentarer
Postat av: rez

fan vad heeeeeet du är gumman :D

2009-03-18 @ 22:14:09
URL: http://mydiiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart hittade du den :O?

2009-03-19 @ 12:59:08
Postat av: Anonym

på akaza i stan : )

2009-03-19 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0