modevisning

Toppen dag!

Gymmet och pumpade vid 11 tiden på skolan, sedan 1 lektion och så fick vi arbeta hemma om vi ville, men jag och ida drog in till waynes café och satte oss med arbetena som vi kom ganska långt på! känns bra att få lite saker gjort nu... Efter det i några timmar och stan så tog vi oss en middag tillsammans, och på kvällen gick vi till blue moon :)
Visningen var ganska okej faktist, härliga färger och snygga slingor, bra jobbat med sminket också brudar! Det slutade runt 21.30 så har precis kommit hem och tagit mig en dusch. och nu behöver jag ge mig på det andra skolarbetet men det är ju bara att bita ihop och få det gjort! :D   
imorgon är det helg och jag har sovmorgon som vanligt!   INGA FEL ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0