kom tillbaka energi!

samma visa idag igen.. vaknar upp och mår illa? sprängande huvudvärk och ledsen över att helvetet aldrig ska sluta.. är så jävla less på att må dåligt när klockan ringer för skola. Men efter en dags sömn så är jag pigg och kry igen så vart ligger felet? Var tvungen att gå ut och gå förut för att kunna bli trött och somna i tid ikväll.. få tillbaka mina friska vardagar. Följde med amanda till hennes häst, och så åkte vi och solade. Hon kommer strax hit för en kvällsmacka och lite tv.. hoppas jag vaknar upp imorgon och mår prima! Annars blir det väl läkaren nästa;s

Nu ska jag hoppa in i duschen och få bort all solariesvett. sen ska jag och amanda kasta ihop kvällsmaten :) pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sov på nätterna. Var vaken på dagen.

2009-03-17 @ 09:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0