trevlig kväll med vännerna:)

Men fyfan vilken rolig och lyckad kväll det blev iaf :) var ju med tjejerna och det var längesedan jag skrattade så mycket! har kramp i kinderna idag för att jag smilade så mycket igår! kul att det ska göras om någon helg framöver, då vädret är lite mer tilltalande.. fast regnet och åskan stoppade inte oss igår iaf :D åkte ring i älven och åt grillat!

Kul att alla som var med var på toppen humör
=)  

ölspelet, skönt att kunna festa utan att behöva göra sig iordning:D a la naturèla


ja o gunnar

snacka om kamera kåta:D pluta mer





det går att dricka på alla sätt, ser att micke är lite sugen också hahah

baywatch lina springer för att byta om och få åka ring:D


 nu ska jag få träffa älsklingarna igen innan dom åker hemmåt, blir en fika i city! måste skynda mig och klä på mig och få håret att torka. sen får vi se vad som händer :):)    hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0