fantasi flöde

Min onsdag har sett ut såhär ungefär. Jag sminkade en soldat och har tyvärr inga bilder, kom på att kameran låg i väskan efter allt! clevergirl ;)  Men det gick bra iaf, och jag tog några bilder på de andras modeller. Fick gå när vi var klara.. skön dag!  Imorrgon är vi lediga:D

 

 malin sminkade isprinsessa.


Elin sminkade en rymdflicka :)


 Dessire sminkade skådespelare förr i tiden. (tror jag)




      KMTI

Efter skolan åkte jag hem och åt lite snabbt :) kastade i mig bacob och scramble eggs. Var på gymmet i 3 timmar, och fixade äntligen KMTI kortet :D så nu ska jag starta med träningen där..
fastän jag tränade så hårt så orkade jag ta tag i rummet som såg ut som H******! 
folk som känner mig får nog en shock när dom ser att jag också kan vara lat över städning;) hahaah brukar vara ganska noga med ordningen.
Men resultatet var bra, så jag tog mig en kall cola.

Nu  tänkte jag skriva lite på min insändare som handlar om nätmobbningen till storbloggare. Ska försöka få ihop en sida! kommer tillbaka sen
Hej
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0