lördagar är bäst

gick iväg till min 2 timmars träning. Den var verkligen svin jobbig, mina ben skakade när jag skulle gå hem.. körde 1,5 timme fys/spring sen match i 30 min. Det blev tufft eftersom jag råkade missa frukosten :( men nu är jag "back on track" 

Har precis fikat med mamma och syrran här hemma. Väntar på att victoria ska ringa så får väl se om jag får en revansch på speladet ikväll

Har sagt upp mig från jobbet nu också fyfan vad bra det kändes! allt släppte ifrån bröstet och de i min omgivning sa att jag var tvungen att tänka på mig själv och inte åka till en arbetsplats som jag inte trivs på. Tog dessa kloka människornas råd och fick det gjort.
Men erbjudandet att få komma tillbaka när jag har mer motivation  finns kvar.
Men jag har äntligen gjort mig ett CV och sökt jobb som tusan. 
hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0