letsdance och innebandy

Sprang iväg till victoria vid 5 tiden, vi tog en sväng på maxi för att handla fredagsgodis. så NEJ min nyttig tid har inte riktigt dragit igång än. Har lovat mig själv en dag i veckan för onyttigheter och den dagen efter för att äta upp det som blir över ^^ HAHA snacka om svårtberoende.... 

När jag kom hem så tvingade pappa med mig på innebandy, och jag fick med mig victoria också :U inte ofta man sitter och tittar på lets dance en fredagskväll i innebandyhallarna ;P
Vi åkte hem till henne sen iaf och gjorde vårat ( monopol ,jag förlorade, massa gott och en film) (a) tog en sväng till statoil för att ladda på mobilen och nu ska jag kasta mig ner i min nybäddade säng!   Godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0