jobb ansökan:)

Fick VG på mitt matteprov! och jag är helnöjd!! matte är mitt sämsta ämne och förra provet blev ett IG snacka om totalvändning : ) 
efter skolan så åkte jag och syrran och hälsade på josse och hennes häst i stallet, ska testa att rida jag med någon dag framöver när kylan lägger sig lite. Jag och syrran drog till bergvik efter det iaf och jag var och sökte jobb på 3 ställen.
Fick ett bra bemötande så det känns bra!
känner just nu att jag inte klarar av mitt skitjobb som jag har. Och jag har kommit fram till att jag hellre går hemma och mår bra än åka dit och må dåligt.. 
Hoppas på förändringar.. 

Nu ska maten snart serveras hemma i huset och sen åker vi en sväng till Ö&B och inhandlar lite mys;D. Ska ge mig iväg till KMTI ikväll, fixa träningskortet och ta en timme i gymmet = )
ha en bra dag / v


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja jag vet hur det känns att må dåligt på jobbet. Hoppeborgen i somras, stirra i en stol i sju timmar. Dödsångest alltså, fyfan. Hoppas du hittar något bra nu då!

2009-02-11 @ 17:08:06
Postat av: Elin

Okej , men om det finns något i framtiden ställer jag gärna upp :) eller det beror ju på vilken åldersgräns du har ? :$

2009-02-11 @ 17:23:17
URL: http://laamossberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: haha mat är riktigt jädra gott :D! Förstår inte hur vissa kan vara utan det.

Matte är MITT sämsta ämne också, prov på onsdag! Omprov, aj aj. Haha..

2009-02-16 @ 20:53:53
URL: http://fiiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0