citylunch :)

Jag hade idrott vid halv 11,Men när jag väl kom dit så fick vi reda på att både Svenskan och engelskan var inställd!
wio detta som är våran längsta dag annars.. halv 4 dagen 8-)
Så raka vägen hem efter en tråkig handbollsturnering. 



Uppvisningen jag skrev om, kommer vara på fredag på arena! Och eftersom vi dansar vid midnatt så hoppas jag att alla har druckit sig redlösa vid den tiden. Började ju träna på dansen först i tisdags! YES.
Men ska skaka rumpa så mycket jag bara kan, så får vi hoppas att de löser sig:D

Nu ska jag lägga mig bekvämt med matteboken i knät och pluggaplugga,plugga! Har matte prov imorrn :|


så bekvämt vill jag ha det ..
får vänta tills efter matten med sovandet..:D
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0