svåra tider ; P

vaknade för en kvart sedan.. trodde ju krassligheten skulle gå över, men den åker bara in i olika stadier.. ska be pappa köpa hem ett kilo apelsiner som jag ska pressa till juice och efter det så kanske förkyldningen åker sin väg!
Vill vara frisk nog att komma på middagen som julia&lina har ställt till med för oss :) så gulligt! våran lilla "julmiddag"



så vad kan man göra då när man är sjuk?
gå ut och springa- orkar inte
se på film- har ingen bra
locka till sig sällskap- kanske funkar lite senare...
äta mat- får vänta tills pappa kommer hem och fixar.
städa upp- som jag egentligen måste göra, men inte orkar.
bada- hört att man blir sjukare av det så hoppar de..
duscha- fryser ju, så jag skulle behöva en dusch. tar det sen..
ligga i sängen halvsova/tv- riktigt bra förslag men det blir lite drygt i längden..
läsa bok- har ingen
skaffa sig en pojkvän som kommer över och tycker synd om mig- ja detta vore ju det bästa, men blir svårt..

sammanfattningsvis: göra det så mysigt jag bara ORKAR här i rummet, tända alla röda ljus..
gå in i duschen komma ut som en förhoppningsvis ny människa,
dra på mig mysis kläderna nr1
duka upp för en liten tv/film kväll....  om någon vill joina mig så vet ni hur ni når mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0