som ett litet barn på julafton..

Snacka om en riktigt bra jul!

Världens smarrigaste julmat, världens roligaste småkusiner och stefan, hedlund family  ; ) hahha.. 
Höll på att sjunka ihop när erik 12år tog på sig rollen som tomte, och han går verkligen in i tomterollen! Kul att någon kan visa engagemang ;D
sen när han fick syn på sina presenter så skrek han som en tjej.. HAHAHAHA
precis som på AFV programmet när ungar öppnar paket och börjar skrika/gråta av lycka!
HAHA gissa om vi satt och skratta gott åt hans glädjereaktion ;)

dessutom så fick jag mig en grrrrymt bra systemkamera;) som jag är dödsnöjd över! och snart kommer vicki över för att hjälpa mig att äta ur choklad asken...
Hoppas alla haft en lyckad julafton, imorgon firas den igen men hos mormor då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0