sjuk, men ja är inte bitter för det;)

Imorse hade vi nationella i matten igen, gick väl sisådär. efter det åkte jag direkt hem och la mig! sov till 2 och åkte sedan ner till stan med steffi,kim&oskar.. jag köpte en oversize myströja och nyårsoutfit! detta året blir det ÖÖÖVERASKNING på vad som åker på ;)

tog en fika för imorgon får jag inte se steffi på 2 veckor! ha det underbarast i Thailand nu gumman<3 och oskar ;)


såhär såg jag ut idag.. har scarfen inne eftersom halsen behöver värmen-


godiset fixat i GOD tid i år ;) blir nog en skumpa med brudarna också..



en liten förhandstitt på vad komma skall bäras.


Kommentarer
Postat av: lina

ööööverraskning HAHAH :D :D

2009-12-15 @ 20:05:01
Postat av: vicke

spännande:D

2009-12-16 @ 18:27:56
URL: http://vhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0