nyårsmejk

Testade på nyårs makeup idag i skolan..  som sagt min kamera gör aldrig bilderna rättvisa, inget av glittret syns ju här :( 
Förövrigt: ganska simpel makeup.. sotade ögon med blå eyeliner och mörkblå kajal, turkos ögonskugga och en mörkareblå ögonskugga även vit ögonskugga och lösglitter.. dessa färger ser man inte så mkt av på bilden men dom finns där ;)


ja det ser ut som att jag är rynkig.. men jag spänner faktiskt ögonen.... så ännu är jag inte på väg mot äldre dar..; )



Har varit iväg på cirkelpass idag också.. haha kändes jävligt dumt att åka till gymmet med smink i hela fejjan! hade jag gymmat på sats så hade det nog varit vardagsmat..

Duschat och nu intar jag sängen, för imorgon är det NOBELDAGEN(Y) ska käka godis, skratta åt folk, aa helt enkelt styra och ställa och ha en riktigt bra dag ;) nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0