julklappar ;)

vaknade många gånger inatt,  först att pappa kom hem fuller från krogen/julbord och kylskåpet stog och pep eftersom han var och tog nattkäk.. höh, när jag somnade så fick jag massa sms 3 på natten från kompisar som var ute och festade. sen vid halv5 vaknade jag själv.. hostade och skit.. sen halv6 fick jag ett sms från steffi som hade kommit fram i thailand! och så vaknade jag ngr gånger innan klockan ringde också.. låg och vred på mig och försökte somna om! SKIT NATT :(

Dagen har varit bättre, började att se på film i koncentrationslägret (aulan/skolan) fryser till is och ingen mat får man heller.. därav namnet.   Efter den blev de "julbord" och efter det har de varit julklappsutdelning (sminket som vi beställt) och så fikade vi upp allt som vi hade bakat till idag med stil1orna . skön sista skoldag



N
u ska jag dricka ett glas hemmagjord juice och krypa ner under täcket för att vila någon timme, måste vara laddad inför kvällen.  


JUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVV (Y)




sammets ask och handgjord design! love




fick även reda på att jag vann tröspris på att tippa färjestads matcher(Y) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0