wokkitchen<3

Kanske ute i väldigt god tid, men köpte mig faktist en mössa! vet inte om jag passar så bra i det.. men tänker inte frysa öronen av mig nu i höst & vinter så bäst att ha det gjort :)

Skolan, fick papper.. fikade snackade om APUn och planerade ettornas nollning ;)

efter skolan, hämtade ut busskort , stan och tog en lunch med linn på vårat vanliga matställe WOK KITCHEN<3 stans godaste.

äntligen har jag färgat håret/utväxten också så känner mig fresh, blacki
ska träffa grannen nu och kanske ta en promenix innan jag tar cykeln ner och kollar på fotbollsmatchen. det märks gör det :)






















                                            over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0