hosta = 6pack?


steffi och jag drack cider och satt ute i solen hela kvällen. yatzy stog på listan. drog senare på kvällen för att hälsa på viktor som jobbade, fick i oss lite mat, mötte upp hasse och drog hemmåt :) hade trevligt som fan! älskar att umgås med min lilla sprätt! <3
            
 
STÄDAT idag .. såg ut som ett bombnedslag..
kläderna får knappt plats i min ikea byrå jö, den kommer falla ihop inom en snart framtid ;P

här har vi städtanten i det bekvämaste


nu är det dags att krypa ner och kanske hosta till mig ett 6pack? .. har kanske lyckats få 2 på denna veckan bara iaf, bra gjort! tack förkyldning.. klockan står på 06.00 imorgon bitti SUCK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0