vickan fixar

Åkte till skolan för en "lektion" ovärt men skönt ändå.. fick ju tid till att springa på stan och shoppa istället ;) fick med mig 2 ringar, ett par skor och med tanke på att jag är väldigt kreativ så skapade jag en klänning av mina två linnen, dom kan bäras på alla sätt ;P









jaja, jag vet inte vad de är med mig och handen i sidan.. den sitter så skönt där på höften bara, ni får stå ut

Men detta är då vad jag trodde 2 tubtopp linnen, 
till min förvåning så stog de skirt i dom när jag kom hem:p
och eftersom de satt bra som toppar så tänkte jag att man kan ju remixa. 
om man vill ha en annan klänning någon gång så tar man bara de rosa/röda linnet som kjol och VOILA en ny klänning ;) 


Nu ska jag lägga mig i sängen och koppla av i 1 timme innan jag ensam sätter mig brevid fotbollsplanen på en spinning cykel och trampar i 60 minuter.. HAHA kul!! inte speciellt inte när alla andra brudar springer runt och kickarboll framför ögonen på mig ;/ men så äre!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt kjolarna? :)

2009-08-27 @ 13:22:14
Postat av: Anonym

monki : )

2009-08-27 @ 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0