inget går som tänkt

det blev inte som jag hade tänkt.. tror att min kropp är lite mer mottaglig mot sjukdommar osv nu när den inte är i ett sådant psykiskt bra tillstånd.. jobbet blev det inget med, legat hemma i sängen och mått piss. orkar äta lite och ta något varv i huset .. men energin är nästan borta tack vare all skit. Lyckades cykla ner till västerstrand och titta på matchen som jag skulle varit med på. skönt att börja igen med en vinst!   jag har ju familjen,fotbollen och vännerna! det duger gott : )

Nu är det middag på bordet här hemma.. och jag ska ta mig en promenix till ica sen för att köpa med mig en skvallerblaska och ta mig en bit blåbärspaj med vaniljsås som mamma bakade imorse :) mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0