25 GRADER!

Jag drog ut och gjorde det som vi tjejer är bäst på helt enkelt! TRÖSTSHOPPA..

fick med mig världens bästa kompis, dit alltså.
hem fick jag med mig en mage, mätt på wok kitchens godsaker!
ett nagellack i white frost (silver/vitt typ.. ) + nagelfil
ett långt militärfärgat linne från GT
En till av min favvokofta fast i den svarta färgen
klänning/linne i färglada ränder från GT
och en vitglansig ögonskugga från hochm (Y)

satt sedan i solnedgången med en cider i handen och spelade kort med lite vänner.. när de flygande vampyrerna inte fick nog av blod så begav vi oss in istället. Där tappade vi 2 vänner så det var passande med några YATZY omgångar :) jag skrek yatzy 4 gånger och hos de andra så var det knäpp tyst ;)
  omvänt ordspråk: tur i spel otur i kärlek.. hehe


fan borde nog färga håret igen.. är rädd för en hellikopterplatta bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0