sommaren nalkas

Återigen skiner solen och jag ska iväg på 2½ timmes träningspass.. fast denna gången ska det bli ganska skönt eftersom dansen är 1 timme av den tiden :) inte varit där på ett tag nu! så jag hoppas att jag inte har tappat bort alla steg :P

Det har varit en ritkigt härlig dag än så länge, började med ett litet gym pass imorse och sedan filmen herkules. efter den "jobbiga" skoldagen så kom jag hem och insåg att jag var utelåst.. och inga pengar på mobilen. så jag tog mig en sväng till hydro, tankade på mobilen och köpte mig en daimstrut som jag smaskade på i solen! Första riktiga vårglassen : D Men nu ska jag vara sådär duktig igen och sätta mig med ett arbete. hej så länge


vår outlet, fram med skjortorna! ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jätte härlig tunika ju :) , känns verkligen som sommar:)

2009-04-02 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0