den vanliga helguppdateringen

Inte haft ork att sitta här inne och uppdatera.. har sprungit uti solen mestadels :)

Men helgen var ju härlig, i fredags så tillbringade jag den hemma i tv soffan, på morgonen drog jag med amanda ner till stan där vi shoppade och tog en fika :) Blev senare upphämtad i stan av oskar,steffi och robin.

Vi åkte hem till robin för en grillkväll med kubb, sol,cider, fotboll och mycket skratt! Trevligt trevligt.. tog bussen hem senare på natten
Igår åkte jag malin och amanda till i2 för att titta lite.., samma skit som vanligt men de ville åka en karusell så då fick dom väl göra det;) sen åt vi tillsammans och jag och amanda tog cykeln mot solariumet, för att bättra på färgen.

Idag färgade jag håret och har även glidit runt på inlines och lagat en megastor kvällsmat tillsammans med amanda :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0