:D



så såhär glad har jag varit hela dagen :D speciellt när man är omringad av underbara tjejkompiar..


HAHA kan tala om att jag har träffat karlstads grinigaste kärring och gubbe idag på samma gång, inte dåligt. MENS människor men vi fick oss ett gott skratt och jag kunde få ur mig lite av vad jag ville ha sagt där på bussen då kärringen bara gick förbi och började klaga på oss? :s haha, och mumlade att karlstad var skit och att vi skulle ge gamlingarna respekt. Inte nog med att kärringen var helt jävla psyko så kläcker en gubbe att vi är handikappade i huvudet och ouppfostrade, ingen lärdom av skolan och att han bara tyckte att utlänningar var trevliga.
Linas klockrena kommentar löd: Tur att du ändå snart är död! :D     som sagt det går inte lära "gammla hundar att sitta" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0