Funny phone call

Lat idag, var inne på 2 matbutiker och gick runt för att tänka ut vad jag var sugen att tillaga. Insåg att jag inte var sugen på att laga något alls, då köpte jag med mig take away istället. Så nu har jag ätit thai mat och vilar i soffan, ska iväg och leka med laget sen som sagt. Sen ska jag sova tidigt inatt! Syrran hade ringt mig vid 1 inatt, för att hon var lite deppig. Då jag hade babblat på och sagt att jag snart skulle upp när hon frågade vad jag gjorde osv. Då fattade hon att jag sov. Haha så hon fick sig ett gott skratt och la på. Detta ringde hon och berättade nu! Knäpp jag är, att inte ens minnas att man svarat och pratat!


Kommentarer
Postat av: Vit rysssland

Fotbollen verkar kul igen? Hur får du ner all mat den lilla kroppen?

2013-05-14 @ 22:01:44
Postat av: gina

mat kom just hem

2013-05-16 @ 02:57:22
Postat av: Sanna Andersson

mums va gott de där såg ut !
haha att prata i sömnen har jag oxå gjort för längesen, det är så sjukt att det ens kan hända. Fattar inte hur man kan prata medans man sover och ändå kan ha ett samtal liksom

2013-05-16 @ 14:41:48
URL: http://moonzanna.se/
Postat av: Bernaicesås tillagning

Vore knasigt kul om du beskrev din B-sås eftersom många testar o misslyckas, den i påse smakar tvål o dom kalla är så där. Du är lite av Karlstads sås Guru.

2013-05-16 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0