En stor sorg

Har inte orkar uppdaterat här, men ville bara gå in och säga att jag har haft det jävligt tufft i början av denna veckan, jag fick i måndags reda på att min barndomsvän som jag bott 2 hus ifrån sen jag föddes och växt upp med gick bort i söndags... Det var min syrras allra bästa vän och hennes lillasyster Amanda lekte jag alltid med när vi var små, om vi inte lekte alla 4 då. Jag har varit jävligt ledsen och har fortfarande inte förstått att det faktiskt är sant. Jag försöker stötta min syster så mycket jag kan och alla tankar går till min fina vän Amanda och hennes föräldrar som nu kommer få kämpa sig igenom den här hemska händelsen resten av sitt liv! Älskar dig Jossan och jag hoppas du har funnit ro. Vila i frid fina du <3


Kommentarer
Postat av: Hemskt tråkigt

Förstora ett foto av henne o sätt i en vrå med massor ljus o trösta varandra. Stackars familj som måste genomlida detta.

2013-05-08 @ 02:05:24
Postat av: Anonym

hur dog hon :( ?

2013-05-08 @ 18:47:54
Postat av: MartinS

Till Anonym:
Vad spelar det för roll? Är du släkt eller nära vän vet du, i annat fall har du inte med det att göra.

2013-05-09 @ 07:44:29
Postat av: Men hallå

Men Martin, där får jag nog invända. Allt handlar inte alltid om nyfikenhet. Hon/han kanske rent av bara bryr sig och på sitt sätt försöka sätta sig in i hur Jossan haft det innan hon dog.

2013-05-10 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0